När får man veta om man får skriva kontrakt?

Hej!

Hur lång tid tar det innan man får ett besked om kontrakt på lägenhet hos er efter att ansökningstiden har gått ut?

Kommentarer

  • Hej Danne!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Om man är en av de som blivit kontaktad och fått möjlighet att titta på en lägenhet så ska man lämna besked om man är intresserad eller inte. När sista svarsdagen varit påbörjar bostadsförmedlarna handläggning med den som står först i kön och tackat ja. Därefter är det svårt att säga hur lång tid det tar innan de som inte blir kontaktade om ett eventuellt kontrakt får ett besked. Vill man veta hur man ligger till går det bra att ringa till vår kundservice på 0498 - 20 39 00, så kan vi kolla vilken plats man har.

    Trevlig sommar!
    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör