Vad ska jag ha med mig när jag skriver avtal?

Hej!

Jag ska snart komma till er för att skriva under mitt hyresavtal. Vad behöver jag ha med mig?

Kommentarer

  • Hej,

    När du besöker oss för att teckna ett hyreskontrakt behöver du ha med dig legitimation. Är du redan hyresgäst hos oss kan du även behöva ta med ditt nuvarande hyreskontrakt för uppsägning.
    Beroende på vad du överenskommit med bostadsförmedlaren kan det även röra intyg och referenser etc.

    Vänliga hälsningar

    GotlandsHem