Vad räcker vår kötid till för lägenhet?

Vi är ett par som ska flytta till Gotland om några år. Vi kommer att ha en kötid på 5800 dagar då. Vi är ute efter det gamla beståndet där hyran inte är så hög. Var kan vi få lägenhet med den kötiden?

Kommentarer

  • Hej Ove!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vad roligt att ni planerar att flytta till Gotland! Välkomna!

    Det är jättesvårt att svara på hur tillgängligheten av våra lägenheter ser ut om några år men generellt så är kötiden i Visby längre än på landet. En kötid på 5800 dagar är i dagsläget över snittiden på en lägenhet i Visby. Ni är välkomna att kontakta oss när ni är redo att flytta hit och då göra intresseanmälan på våra lägenheter.

    På vår hemsida, under "Våra områden"  kan ni se genomsnittlig kötid för respektive område.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör