Vad händer om jag får ett erbjudande?

När publiceringstiden stänger den 10 oktober skickar vi erbjudande till flera kunder på samma lägenhet. Lägenheterna fördelas efter kötid och enligt vår hyrespolicy. Vi ber dig att i ett tidigt skede fundera över vilken lägenhet du helst vill ha. Gör gärna en turordningslista som du kan utgå ifrån när vi hör av oss.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Hej
    Hur gör jag en turordningslista? Kan jag redan nu reservera en lägenhet? Hur gör jag det?
    Mvh
  • Hej Marie-Louise!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Nej du kan inte göra en turordningslista redan. Om du blir kontaktad gällande lägenhetserbjudande så får du då veta vilka lägenheter du har att välja mellan.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej! Jag undrar hur jag får meddelandet (om jag får något) om turordningen på Sergeanten 5?
    Kommer det med mejl eller sms? Man har ju bara 24 timmar på sig och vill inte missa något.
    Mvh, Maria
  • Hej Maria!

    När vi skickar ut ett erbjudande så får du ett mejl som hänvisar dig till Mina sidor där du ser erbjudandet. Någon turordning visas inte.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör