Vad är bostad direkt?

Hej!

Jag står i er bostadskö och anmäler mitt intresse på olika lägenheter. Men vad är Bostad Direkt?

Kommentarer

  • Hej,

    Om en lägenhet är sökbar via Bostad Direkt så innebär det att den är sökbar under en begränsad tid, från torsdag kl 15:00 till nästkommande fredag kl 12:00. Det innebär även att det är snabbt tillträde till lägenheten vilket kan vara från omgående upp till sex veckor framåt.

    Läs gärna mer om våra boendealternativ här.

    Med vänlig hälsning

    GotlandsHem