Önskemål om uteförråd i Klintehamn

Bor i kedjehus med gräsmatta o rabatter som ska skötas. Önskar få ett uteförråd där vi kan förvara trädgårdsredskap o trädgårdsmöbler. Vi anser att det finns markyta för att bygga ett lämpligt utrymme intill lägenheterna i hela kvarteret vid Ringvägen.

Kommentarer

  • Hej Clary!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag en gång i månaden. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej!

    Vi har en ambition att titta närmare på förrådslösningen i ditt område under nästa år. När ett projekt startas kommer vi att informera berörda hyresgäster.

    Vänliga hälsningar
    Agnes Kundservice
  • Jag bugar o niger för att ni försöker lösa våra problem med förvaring. Jag hoppas det blir så snart som möjligt.
  • Jag ser fram emot att ni gör något åt detta bekymmer vi har. Jag anser att det finnes yta utanför till ett förråd som skulle vara bekvämare för oss.
    Jag och mina grannar är även oroliga för ev en brand skulle uppstå på våra vindsutrymmen. Vågar knappt tänka på vad skulle kunna hända. Det är ju så obekvämt att komma upp o ned med grejer där.
    MVH Clary Eriksson.
  • Hej Clary,

    Tack, vi tar med oss denna synpunkt när det är dags att titta på förrådslösningen i ditt kvarter.

    Vänliga hälsningar,
  • Hej är också boende i kvarteret och undrar hur det går med förrådsplanerna? Jag är inte lastgammal men har problem med att få upp saker där då luckan är liten och sista steget upp i vindstrappan är alldeles för långt att kliva, då blir fallrisken stor.
    Veronica
  • Hej Veronica,

    Vi har en ambition att titta närmare på förrådslösningen i ditt område, när ett eventuellt projekt startas kommer vi att informera berörda hyresgäster detta.

    Vänliga hälsningar,

    Anette
    Anette Kundservice