Är era tvätt och sköljmedel allergivänliga?

Jag undrar om de tvättmedel och sköljmedel som används i tvättmaskinerna är allergi vänliga?

Kommentarer

  • Hej Ela!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Ja, det tvättmedel och sköljmedel som används i de automatdoserade maskiner är allergivänligt!

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hejsan! Så de innehåller ingen parfym? Det är ju jättebra. Fast hitta en lagenhet som jag kan ha tvättmaskin i är ju att fördra. Då slipper jag allt katt o hundhår med.
  • Hej igen!

    Det kan innehålla minimal mängd parfym. Det framgår i varje specifik tvättstuga vad de innehåller.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen! Så alltså inte för parfym allergiker och en som har astma. Om jag vill kunna använda sköljmedel.
  • Hej,

    Som jag skrev så är både tvätt och sköljmedel allergivänliga så det ska inte vara några problem att använda dessa om man är allergisk. Det finns möjlighet att använda eget sköljmedel om man så önskar.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • hej! wow så det har ändrats. När jag bodde hos er förrut så kunde man endast ha eget tvätt medel i maskinen, medans det inte gick att ha dit eget sköljmedel
  • Ja det går bra att dosera med eget!

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör