Tvätt och målning av fasad Myrstigen..

Hejsan! Bor på Myrstigen och både min balkong och min farstukvist ser hemska ut. Det är fullt med mossa eller annat angrepp på dem, då det råder bevattningsförbjud så blir ni väl inte så imponerande om jag själv skulle spola av dem med högtryck för att sedan måla. Så min fråga är tänker ni göra något åt detta inom en rimlig tid? Taket på farstukvisten börja oxå ge vika. Synd att ett fint och trivsamt kvarter skall de så nedgånget ut.
Mvh Caritha

Kommentarer

  • Hej Carita!

    Tack för att du hör av dig till oss med ditt önskemål. Vi är medvetna om att det finns behov av detta i ditt kvarter. Vi har idag ingen tidsplan för när åtgärd kan ske, men den dagen vi planerar åtgärd kommer vi att meddela dig och alla i kvarteret.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem