Kan jag radera mina uppgifter på Mina sidor?

går ej att radera mina uppgifter på mina sidor då jag skall flytta från Gotlandshem
Försvinner det automatiskt vid flytten?

Kommentarer

  • Hej Anita!

    Tack för att du kontaktar oss!

    Det går inte att radera uppgifter från Mina sidor. Om du önskar radera dina uppgifter är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig. Annars kommer dina uppgifter tids nog att försvinna på grund av inaktivitet.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör