đŸ…żïž

Hej, planeras det tak över parkeringsplatserna?

Varje Är blir det stora mÀngder med pollen som lÀgger sig som ett tjockt tÀcke över hela bilen, vilket inte Àr roligt vare sig för lacken eller pollenallergiker.

Bara en tidsfrÄga innan det ocksÄ faller ner trÀd, finns mÄnga höga tallar intill parkeringsplatsen som varje Är bryts sönder under höststormarna.

Ett tak hade verkligen varit pÄ sin plats och skyddar bilen nÄgorlunda mot vÀder och vind, dÀrmed blir ocksÄ parkeringsavgiften till nÄgon nytta för oss hyresgÀster.

Gwendolen Yttergren

Kommentarer

  • Hej Gwendolen!
    Tack för ditt mejl.
    Det finns tyvÀrr inga planer pÄ att bygga tak över parkeringen pÄ Buntmakargatan. Kontroller pÄ trÀd som riskerar att falla ner görs Ärligen och de trÀd som bedöms som en fara tas bort. Ha en fortsatt fin dag.

    Andreas Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlÀgg

Ditt namn och inlÀgg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.