Sätta upp lampa

Hej! Jag vill sätta upp en ny lampa och jag vill ha den på en plats där det från början inte hänger en krok. För att få till det snyggt och proffsigt har jag en vän som ÄR elektriker och jobbar med detta, är det okej att han kommer och hjälper oss att snyggt sätta upp den nya lampan? Annars är del väldigt begränsat hur man får möblera...

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Du har möjlighet att göra den här typen av installation. Jag vill dock passa på att säga att du själv ansvarar för att det är en säker installation och att du är återställningsskyldig dagen du flyttar ut.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem