Problem med att logga in på Mina Sidor

Hej!

Jag försöker logga in för att fortsätta att stå i kön efter en påminnelse på mejl från er. Jag kommer inte in på Mina Sidor trots att jag flera gånger bytt lösenord. Jag får hela tiden felmeddelande om fel användarnamn eller lösenord. Det är ju mitt personnummer som är användarnamn så hur kan det bli fel?

Kommentarer

  • Hej Cecilia!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Det vanligaste felet man gör när man inte kan logga in är att man skriver sitt personnummer fel. Du ska skriva det med 10 siffror utan 19 och utan bindestreck. Vänligen testa igen. Om det fortfarande inte fungerar ber jag dig vänligen att ringa till vår kundservice så hjälper vi dig att byta lösenord. Du når oss på telefonnummer 0498203900.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör