Hur hittar jag planlösningen på min bostad?

Hej!
Hur hittar jag planlösningen på min bostad?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Du hittar din planlösning på lägenheten genom att logga in på Mina sidor. Du hittar en ruta där det står Mina avtal klicka sedan på Visa alla mina avtal där kommer du sedan hitta en ruta där det står Planlösning. Tryck på den så kommer du få upp din planlösning som pdf.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Tack så mycket, jag hittade den!

    Mvh
  • Hur hittar jag planlösningar på lägenheter jag är intresserad av
  • Hej Berit!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Planlösningen kan du se när vi lägger ut lediga objekt på GotlandsHem.se. Du kan se våra lediga bostäder här.

    Vänliga hälsningar
    Agnes Kundservice