Parkeringsplatser

En relevant fråga när det gäller införandet av avgifter för p-platser är om varje lägenhet är garanterad en p-plats i kvarteret Lien? Hur ska kön fungera? Antal dagar man har bott i lägenheten, eller vilka kriterier kommer att gälla?
L-O

Kommentarer

  • Hej Lars-Ola
    Vi kan inte garantera att alla får varsin parkeringsplats, det har att göra med tillgången i respektive område.
    Senare i höst (under 2019) återkommer vi med information om hur den nya parkeringskön kommer att fungera. I dagsläget har vi inte detaljerna färdiga.
    GotlandsHem