Blir man påmind om att logga in på Mina sidor?

Kan man få en påminnelse att det är dags att logga in innan det går ett år när man står i bostadskön? Är mycket lätt att glömma så någon säkerhetssms vore ju bra om man kunde lägga in i ert kösystem.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vi har en automatisk påminnelsetjänst för att hjälpa dig att komma ihåg att förnya köplatsen. Om du anger en mejladress på Mina sidor så får du ett mejl skickat i god tid innan sista förnyelsedag. Det är viktigt att du ser till att dina kontaktuppgifter är uppdaterade och även se till att mejl från oss inte hamnar i din skräppost.

    Tjänsten är till för att underlätta men det är ändå du som hyresgäst som ansvarar för att förnya din köplats.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör