Byter ni ut ojordade eluttag?

Hej . Samtliga eluttag är ojordade i min lägenheten vilket är rent av livsfarligt ifall det skulle överslag i någon apparat som är ansluten och av metall. Tex dator . Skulle det bli överslag så blir det metallen strömförande . Är detta något ni åtgärdar? Mvh

Kommentarer

  • Hej Alexander!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Det var standard för eluttag när huset byggdes och tyvärr är det inte något vi åtgärdar idag.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör