Tackat ja till ett erbjudande

Jag har tackat ja till ett erbjudande och tiden har gått ut.
När får man veta om man har fått den?
1 dag eller..

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    När tiden gått ut för att besvara sitt erbjudande, blir den med längst kötid som tackat JA kontaktad av en bostadsförmedlare. Utifrån det påbörjas handläggningen av ärendet för att i slutändan kunna skapa ett hyreskontrakt för den tilltänkta hyresgästen

    Så för att svara på din fråga; det kan variera hur lång tid det tar, men du är alltid välkommen att höra av dig till oss och höra dig för om hur det går.
    Du når oss på telefonnummer 0498-203900.

    Med vänlig hälsning

    GotlandsHem