När är det inflyttning i Sergeanten 5?

I mars 2019, etapp 1. Juni 2019, etapp 2.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Hej! Jag undrar över vilket exakt datum det är inflyttning?
    Det står bara i mars och i juni.
  • Hej Maria!

    Tack för att du kontaktar oss.
    Datumen för inflyttning är uppdelade för att inte alla ska flytta in samma dag.

    Om du har kommit fram på en lägenhet i Sergeanten 5 ber jag dig att ringa till vår bostadsförmedling för att få veta närmare vilken dag som gäller för just dig.
    De har telefontid mån - fre mellan kl. 8.00 - 12.00 och nås på telefonnummer 0498-203920.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör