Mina sidor

Jag kommer inte in på mina sidor, Varför ????

Chris Broman

Kommentarer

  • Hej Chris

    GotlandsHem genomför just nu systembyte av fastighetssystem och hemsida för ökad service och effektivitet. På grund av detta kommer det under två veckors tid, med start från 23 maj 2023 klockan 16.30, vara begränsad funktionalitet och åtkomst till vissa tjänster du som hyresgäst brukar använda.

    Exempel på funktioner och tjänster med begränsning:

    • Mina sidor
    • registrera dig som hyresgäst / förmedling av bostäder
    • växel och reception
    Detta medför att det inte kommer att synas några lediga bostäder på hemsidan under en månad, med start från 8 maj, vilket innebär att det inte går att söka några lediga bostäder under denna period. Bostäder som blir lediga under denna period kommer att synas när systemet är i gång igen. Vi återkommer med mer information när det närmar sig.

    Under perioden 24 maj till 11 juni kommer vår växel och reception vara öppen under förmiddagarna. Vi ber därför om överseende med svarstider på mejl och telefon då belastningen på kundservice kommer vara extra hög under denna tidsperiod men vi arbetar så fort vi kan och hjälper alla i tur och ordning.

    Vänliga hälsningar
    Briitta Kundservice