Liten bostad i Fårösund sökes pga arbete Fårö.

Hej. Pendlar idag Visby-Fårö. Finns det någon liten 1:a i Fårösund för mig?

Kommentarer

  • Hej Elsie!

    Tack för ditt mejl,

    För att kunna söka bostad hos oss behöver man vara registrerad i vår bostadskö. Du registrerar dig enkelt på vår hemsida.

    Varje torsdag kl.15.00 publicerar vi lediga lägenheter på vår hemsida. För att göra intresseanmälan på lediga lägenheter behöver man logga in på "Mina sidor". Här kan du läsa mer om bostadskön.

    Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss igen!

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem