Kommande parkeringsplatser.

Hur har ni tänkt gällande träden som släpper i från sej detta klibbiga ämne som förstör lacken på bilarna på Lienparkeringen.
Ska träden tas bort? För ingen vill ju ha en parkering under ett sådant träd, så hälften av parkeringarna kommer ingen att vilja ha!

Kommentarer

  • Hej,

    I dagsläget är det inte beslutat hur vi kommer göra med träden. Parkeringarna kommer ses över inom ramen för projektet där villkoren för parkeringsplatserna förändras. Finns behov av förändring av miljö, utformning osv. kommer man fatta beslut därefter. Vi är tacksamma för din åsikt och tar den med oss i vårt fortsatta arbete.

    Med vänlig hälsning

    GotlandsHem