Jag vill behålla min parkeringsplats, vad gör jag då?

Om du vill behålla din parkeringsplats är det viktigt att du skriver under tilläggsavtalet du fått hemskickat och skickar tillbaka det till oss senast 31 oktober 2018.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Kan jag redan nu beställa att få en egen numrerad parkeringsplats från den 1/4 2019?
  • Hej Kärstin!

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Det tilläggsavtalet som är utskickat berör de som redan har avtal på en parkeringsplats. Om du har det behöver du alltså skriva under avtalet och returnera det till oss senast 31 oktober för att inte platsen ska bli uppsagd.
    Du kommer alltså fortsättningsvis att ha samma parkering om du skickar in avtalet.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör