Jag har problem med myror och getingar

Hej! jag har en längre tid haft myror ute på min uteplats, de har inte varit jättemånga hittills men nu verkar det som om de bli flera vad skall jag göra? Misstänker även att vi har ett getingbo vid taket ute.

Kommentarer

  • Hej Ulla,

    Oavsett vilka skadedjur du har problem med är det Nomor du ska kontakta. Du når dem på tfn 0771-122 300 eller via mail visby@nomor.se

    Med vänlig hälsning, Kajsa

    GotlandsHem
  • Gäller det även möss, om man behöver musfällor till förrådet? Hur mycket måste man betala själv för att få hjälp att Nomor?

  • Hej Gunnar,

    JA, det gäller även möss.
    Det är Nomor som gör bedömningen om det är att betrakta som en sanitär olägenhet. Är det så, är detta kostnadsfritt.

    Med vänlig hälsning,

    GotlandsHem
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.