Intresseanmälan

Hej, varför kan man inte längre gå in på objektet som man har intresseanmälan? Det kunde man bara för någon
Elinor Granqvist

Kommentarer

  • Hej Elinor,
    Tack för att du skriver till oss.
    Du kan endast se vad du intresseanmält under fliken Mina intresseanmälningar.
    Har tiden för detta objekt gått ut kan du inte längre öppna upp den.
    Du får då vänta tills det skett uppdateringar, du kommer kunna läsa i textrutan över bilden vad som händer i ärendet.
    Om man blivit kallad på visning tex.

    Önskar dig en fin dag
    Stina Kundservice