Hur kan jag få information om lägenheterna?

Du kan titta på vår hemsida (https://www.gotlandshem.se/vi-bygger/) där det finns bilder, rundvandringar, planritningar, bofakta och även en VR-funktion för mobilen. Du är också välkommen att besöka vår kundmottagning eller träffa oss när vi har öppet hus på Ica Maxi 28/9 och 29/9.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Hej!
    Kommer det att bli någon förhandsvisning för allmänheten av Visby Sergeanten 5
  • Hej Berta!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Nej det kommer inte att vara någon allmän visning av lägenheterna i Sergeanten 5.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör