Hur går en visning till av min lägenhet när jag ska flytta?

Hej!

Jag ska snart flytta och undrar hur visning av lägenheten jag flyttar från går till?

Visar jag lägenheten?
Hur många ska komma på visningen?

Kommentarer

  • Hej,

    När vi mottagit din ansökan så får du en uppsägningsbekräftelse. Du blir sedan kontaktad av en besiktningsman för besiktning av lägenheten.

    Din lägenhet kommer sedan att läggas ut och vara sökbar via bostadskön på vår hemsida. De intressenter som sedan blir aktuella för erbjudande som ny hyresgäst på din lägenhet kommer att få dina kontaktuppgifter för att kunna höra av sig och tillsammans med dig bestämma en tid för lägenhetsvisning. Hur många det är som hör av sig varierar, oftast mellan 5-10 st personer.

    Läs gärna mer om att flytta ut här.

    Med vänliga hälsningar

    GotlandsHem
  • Hur får jag meddelande om visning för en lägenhet jag har lagt in intresseanmälan för?
    Mvh Linda
  • Hej Linda!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Du kommer få ett e-postmeddelande eller ett sms.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem