Fungerar nödtelefon i hissen vid strömavbrott?

Hej
Nyårsafton hade vi i Adjutanten strömavbrott i drygt fyra timmar. Kl 17-21 ca
Om jag nu varit i hissen då, den stannar såklart, , jag ringer på nödtelefonen, kommer det någon och hjälper mig ut eller ska jag sitta där i fyra timmar?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Ingela!

    Oavsett om det skulle vara strömavbrott eller ej och man skulle behöva använda sig av nödtelefonen så fungerar den och du skulle då såklart inte behöva vara fast där i flera timmar. Det kan du känna dig trygg med.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör