Erbjudande om golvbyte

Hej! Jag har tappat bort mitt papper ang golvbyte. Skulle ni kunna skicka ut ett nytt till mig. Det stod att det gälde byte i hall. Men gäller de även mitt kök eftersom det är samma matta där och att dem går ihop.

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Tack för din fråga!

    Om du har tappat bort utskicket om underhåll kan du höra av dig till kundservice och tacka ja till erbjudandet via telefon, 0498-20 39 00.

    Tyvärr gäller det inte ditt kök då det lades in 1994 (hallgolvet är från 1990). Anledningen till att det är likadan matta där är att det var samma mattkollektion under dom åren.

    Ha en trevlig dag!

    GotlandsHem