Från när gäller det här?

De nya priserna och villkoren börjar gälla från och med 1 april 2019.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Hej!
    Hur kan det komma sig att höjningen av parkeringsplatserna/skärmtaken gäller från den 1/4 2019, när nyinflyttade tydligen får kontrakt där det står att höjningen kommer först 1/4 2020?
  • Hej Kärstin!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Höjningen gäller från 2019-04-01 men den årliga höjningen för objektet är 2% och infaller 1 januari från och med 2020-01-01.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör