Förråd i Sergeanten 5?

Finns det något förråd som tillhör lägenheten?

Kommentarer

  • Hej Phia!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Ja det finns kallförråd (ca. 3kvm) i separata byggnader.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Måste man boka/hyra ett eller hör ett sådant till alla lägenheter
  • Det tillhör ett förråd till varje lägenhet.

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör
  • Hej!
    Undrar om det är fasta väggar mellan förråden eller om det bara är nät?
    Undrar också om numret på förrådet är samma som på lägenheten?
    Maria
  • Hej Maria!

    Det är träväggar mellan förråden och det är dina fem sista siffror i lägenhetsnumret som är de numret som är på ditt förråd.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Jättebra, tack för snabbt svar!