Fler bilar i ett hushåll

Vi som bor i ett hushåll men har två bilar, får vi tillgång till två parkeringsplatser? alltså kan man hyra två platser
Området gäller Stjärngatan

Kommentarer

  • Hej Moa!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Du kan hyra fler platser så länge det finns lediga platser. Du söker en ledig plats på Mina sidor - Sök ledigt - Parkering. De som det står Snabb publicering på kan du hyra direkt. De som inte är markerade med Snabb publicering har en publiceringsperiod som anges på objektet. Du kan då intresseanmäla dig och ansöker då med dina ködagar. När publiceringsperioden är slut kommer den som står först i kön på platsen få ett erbjudande som den måste tacka ja eller nej på. Tackar personen ja tas den automatiskt vidare till signering av avtalet.

    För att kunna söka parkeringsplats behöver du stå i vår fordonskö. Du kan kontrollera det på Mina sidor - Köer. Du kan aktivera dig i kön genom att gå in på Köer - Ändra prenumeration.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem