Hur gör jag om jag inte får någon verifikationskod?

Har glömt mitt lösen och skickat efter ett nytt flera gånger men ingen verifiktionskod kommer.. Jag har inte byt mejladress och jag skriver personnumret med 10 siffror. Har inte heller angivit fel mejladress för jag fick mejl från er nyligen om att jag måste "uppdatera" min plats i kön. Vad är felet, vad kan jag göra?

Kommentarer

  • Hej Ida och tack för din fråga.

    Kontakta vår kundservice på info@gotlandshem.se eller tfn 0498-203900, så hjälper vi dig personligen.

    Med vänlig hälsning,
    GotlandsHem