Elmätare

Det har kommit meddelande från GEAB åt de ska byta elmätare. Är det så att jag behöver vara hemma när det sker? Jag kan inte se att jag har någon mätare i lägenheten. Järnvägsgatan, Roma.
Jan-Otto Sten

Kommentarer

  • Hej Jan-Otto,

    Har du prövat att ringa GEAB för mer information om vad detta gäller?
    Har dom ingen mer information att ge dig så är du välkommen att kontakta oss igen.

    Ha en fin eftermiddag.
    Stina Kundservice