Hur kan jag få en diskmaskin?

Hej. Hur går jag till väga för att få diskmaskin installerad? Läser på tillval att det kostar 2500 men hittar inte hur en anmäler att en vill ha...
Med vänlig hälsning,

Kommentarer

  • Hej Annamaria!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Du kontaktar din bovärd som i sin tur undersöker om det är möjligt att installera en diskmaskin i ditt kök. Diskmaskinen köper du själv och är det möjligt att sätta in den, tar vi en avgift på 2500:- för anslutning av vatten och el.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör