De nya villkoren för ungdomslägenheter

Hej!
Jag undrar ifall de nya villkoren för ungdomslägenheter gäller bara de lägenheter som är 55 kvm och större? Jag har gjort intresseanmälan på både de 1:orna och 2:orna. Det jag undrar är då om jag blir av med mina ködagar ifall jag skulle bli erbjuden en 1:a och tackar ja till den? Kan vara så att jag tolkat detta rätt, men jag ville bara dubbelkolla!
Mvh Linn

Kommentarer

  • Hej Linn!

    Tack för din fråga.
    Dessa regler gäller alla dom lägenheterna som är märkta som ungdomslägenheter oavsett storlek.

    Med vänlig hälsning
    Linda Bostadsförmedlare