Byte

Om jag har en privat hyresvärd & har hittat en hyresgäst i gotlandshem som vill byta med mig. Hur länge behöver jag ha bott i den privata hyresrätten innan jag kan byta?

Kommentarer

  • Hej Arne!

    Tack för att du kontaktar oss.

    För GotlandsHem är det skälen som är det avgörande, något skall ha förändrats sedan du flyttade in som gör att du har behov av att byta bostad.

    Men lyssna gärna med din nuvarande hyresvärd, de kanske har någon tanke kring detta.

    Vänliga häslningar
    Yvette Kommunikatör