Hur bokar jag tvättstuga?

Måste man alltid logga in via Gotlandhem hemsida för att komma åt tvättbokningen?
Eller hur får man konto på bokningen?

Kommentarer

  • Hej Angelica!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Du bokar din tvättid antingen via Mina sidor eller direkt vid tvättstugan. I områden som saknar elektronisk bokning kan du endast boka tvättid med hjälp av din bokningscylinder. Påbörjar du inte din tvättid inom första timmen ses tiden som avbokad.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör