Byter GotlandsHem ut trasiga persienner?

Hej.
Eftersom det fanns persienner i min lägenhet när jag flyttade in undrar jag om Gotlandshem byter ut persienner när de gått sönder eller om jag måste stå för det själv? Det var ju t ex så att när balkongdörrarna byttes ut monterades de nya med persienner på Gotlandshems initiativ.

Kommentarer

  • Hej Kajsa!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Nej, persienner som går sönder får man tyvärr återställa själv.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör