Kan man bara boka en tvättid?

Hej
Förr kunde jag boka 2 tvättider per vecka. Nu kan jag bara boka en tid. Varför är det så?

Kommentarer

  • Hej Nikki,

    Tack för din fråga.

    En tidigare uppdatering i våra system gjorde att man "felaktigt" kunde boka två tvättider. I samband med den senaste uppdateringen ändrades det tillbaka varpå det är flera hyresgäster som hört av sig vilket gjorde att vi blev varse det tidigare felet.

    Man kan endast boka en tvättid åt gången. När du påbörjat din tvättid kan du boka en till. Du kan totalt boka 20 pass/mån men det finns ingen begränsning per vecka.

    Med vänliga hälsningar
    GotlandsHem