Kan jag byta ut min bänkskiva i köket?

Hur mycket kostar det att byta ut bänkskivor i kök? Har nu gråa och skulle vilja ha svarta.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    Vi har tyvärr inget pris för att byta ut endast bänkskivan i köket. Bänkskivan byts ut i samband med byte av köksluckor, vilket kan göras först efter 13 år. Då till en kostnad på 3000 kronor för nya luckor och bänkskiva. Vill du veta hur gammal just din bänkskiva är ringer du kundservice på 0498 - 20 39 00.

    Är din bänkskiva trasig kan du såklart felanmäla det till din bovärd.

    Här kan du läsa mer om hur du kan förnya i köket och se prislista.

    Med vänlig hälsning
    GotlandsHem