Hur vet jag hur många gånger jag tackat nej till erbjudande?

Hej! Jag försöker att på "Mina sidor" försöker ta reda på hur många gånger jag tackat nej senaste 6 mnd men under "Mina erbjudanden och intressen" kan jag bara se cirka två månader tillbaka, men inte längre (det kanske beror på att jag intresseanmält många bostäder och det bara kan visas ett visst antal?). Finns det någon annan stans man kan se erbjudanden man tackat nej till?

Behöver man annars kontakta er för att ta reda på det (om man inte varit smart nog att skriva ned när man tackat nej)? Det verkar ju i så fall opraktiskt både för er på Gotlandshem och den sökande.

Kommentarer

  • Hej!

    Det stämmer bra att du kan se detta på Mina sidor och "Mina erbjudanden och intressen". Antal gånger du kan tacka nej räknas hela tiden under sex månader bakåt från dagens datum. Det finns en viss begränsning i hur många i din historik du kan se, så har du sökt många bostäder kan det vara därför inte all historik syns för dig. I så fall behöver du kontakta oss så kan vi hjälpa dig.
    GotlandsHem