Kan man få förtur till lägenhet?

Hej!

Jag har fått jobb inom statlig myndighet på Gotland. Finns det möjlighet till arbetsmarknadsförtur hos er?

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Tack för din fråga.

    Tyvärr har vi ingen arbetsmarknadsförtur.

    För att kunna söka en bostad hos oss måste du stå i vår bostadskö. Du kan enkelt registrera dig i kön på vår hemsida.

    Beroende på var man vill bo kan det ta lång tid innan man kommer fram på en lägenhet hos oss varför jag även kan hänvisa till en förteckning över Gotlands hyresvärdar som du hitta här.

    Med vänliga hälsningar
    GotlandsHem