ansökan om bostad

vid ansökan av bostad hos er har vi nu blivit spärrade och undrar varför? Vi har inte sökt fem eller flera bostäder som vi har sagt nej tack till.
Lennart Nordenlöw

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Jag ser att du blivit spärrad då du ej svarat på erbjudande.
    Du måste svara när du blir erbjuden en bostad. Om du inte tackar ja eller nej på erbjudandet om visning inom utsatt tid blir du spärrad i 90 dagar från att göra nya intresseanmälningar.

    Ha en fortsatt fin fredag

    Stina Kundservice