Vad kan jag köpa Gogreen glutenfria havredryck?

Hej! Jag vill kunna köpa er glutenfria havredryck. Det är den enda på marknaden som är både glutenfri och oljefri. Problemet är att jag inte vet var jag kan köpa den. Bor i Malmö
Peggy Thornström (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Peggy.

    Tack för att du kontaktar oss. Tyvärr producerar vi inte den glutenfria havredrycken längre, och just nu så finns det inga planer på att ta upp produktionen igen i närtid. Vi har vidarebefordrat ditt mail till vår marknadsavdelning så att de känner till att produkten är saknad.

    Linda