Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Varmebehandling

Hei. Hvilken varmebehandling blir brukt på melkeproduktene deres? Blir de UHT behandlet?

Kommentarer

  • Hei.
    GoGreen drikkene er varmebehandlet med høy temperatur for at de skal kunne ha lang holdbarhet, også i romtemperatur.
    Holdbarheten blir lang fordi varmebehandlingen gjør slik at skadelige bakterier og andre mikroorganismer dør. Med lang holdbarhet og drikker som tåler romtemperatur, får vi mere effektive transportkjeder og mindre matsvinn.
    I noen butikker oppbevares drikkene i kjøledisk. Dette er det butikkene selv som gjør fordi drikkene ofte brukes som melk og da finner kundene dem lettere. Men de aller fleste lignende drikker kan oppbevares i romtemperatur.
    Håper dette var oppklarende.
    Ønsker deg en fin dag!

  • Åkei. Tusen takk for svaret og forklaringen. En fin dag til deg også!

  • Bare hyggelig!
    Takk for det 😀

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.