Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Soyamelk

Har soyamelken gått ut av sortimentet?

Kommentarer

  • Hei.
    GoGreen Soyadrikk Økologisk Usøtet har vi dessverre ikke lenger for salg her i Norge, men vi har mange andre GoGreen drikker,
    deriblant GoGreen Mandeldrikke Økologisk Usukret, Cashewdrikk Usukret og Kokosdrikk Usukret.
    Se vårt sortiment på www.gogreen.no
    http://www.gogreen.no/produkter/melkefritt/
  • Hei,Hva er årsaken til at økologisk usøtet soyamelk ikke lenger selges i Norge? Skjønner at dere har andre produkter, men for en veganer er soyamelk helt essensielt. .. Og jeg vil ha den økologisk. Hva kan en gjøre for å få tak i den?
  • Beklager at vi ikke lenger har denne varianten.
    Du kan undersøke med andre leverandører.