Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Sojadryck

Hei! Har brukt å kjöpe en type soyadrikk, men får ikkje tak i den lenger. Den inneholder kun soyabönner, vann og kalsium. Andre typer soyadrikker inneholder fortykningsmiddel og sukker og det tåler eg ikkje. Det eneste eg finner no som ikkje inneholder dette er en type risdrikk, men eg liker soyadrikk bedre. Finnes det en slik type soyadrikk eg kan bestille fra nettbutikk ? Ser den ikkje på siden her.

Kommentarer

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.