Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Pakninger som revner.

Hei!
Har flere ganger opplevd at pakninger revner ved håndtering, fra handlevognen til de pakkes i pose. Dette har aldri vært noe problem før de nye åpne/lukke klaffene kom. Ikke noe moro når mye av innholdet, feks solroskjerner, couscous eller krossad linfrø, ligger i bæreposen når man kommer hjem.
Håper på forbedringer!

Kommentarer

  • Hei Anne.
    Takk for henvendelse!
    I Lantmännen Cerealia jobber vi kontinuerlig med utvikling av nye produkter og forbedring av eksisterende, og setter derfor stor pris på tilbakemeldinger som dette.Jeg skal ta dette videre med GoGreen`s produktutviklingsavdeling og avdeling for emballasje slik at de kan se på dette.Beklager hendelsene du har hatt i forbindelse med dette.

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.