Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

mandelmelk usukkret

Hei!

Jeg har vært innom seks butikker i Bærum, men finner ikke usukret mandemelk lengre. Er den gått ut av produksjon?

Mvh Kaya

Kommentarer

  • Hei Kaya.

    GoGreen Økologisk Mandelmelk Usukret kan du få kjøpt hos Coop obs, Coop Mega, i de største Coop Extra og Prix, og i alle Rema1000 butikker.
    I tillegger det et frivillig produkt (dvs butikk bestemmer selv om de vil ta inn dette produktet - men kan etterspørres!) hos Coop Marked, i de minste Coop Extra og Prix.
    Håper du har en av disse butikkene i nærheten av deg.
  • Hei  Hvor selges denne nå, ikke sett den i noen butikker her i Bergen...
  • Hei Aleksander.

    Beklager, GoGreen Økologisk Mandelmelk Usukret
    har dessverre utgått fra sortiment.

    Med vennlig hilsen
    Linda
    Forbrukerkonsulent

    Linda