Til seneste kommentar
Dette innlegget er gammelt og kan inneholde feil informasjon.

Inneholder "Økologisk usukkret mandeldrikk " BARE 2,5% mandler?

Dersom dette medfører riktighet, er 97,5% vann. Inkludert i dette er to stabiliseringsmidler. 2,5% mandel utgjør vel ca 6-7 mandler på en liter drikke. Dette kan ikke kalles mandeldrikk. Er dette riktig, eller er varedeklarasjonen feil?

Kommentarer

  • Hei Marit Berg.

    Takk for henvendelse.
    Det stemmer at GoGreen sin Økologiske Usukrede Mandeldrikk inneholder 2,5 % mandler.
    Vi har tatt frem en drikk som skal kunne brukes som en tørstedrikk og som skal kunne erstatte for eksempel vanlig melk. De 2,5 % mandlene gir en rund og fin mandelsmak til drikken.

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.